Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Åååh, söndag!

Idag har varit precis som en riktig söndag ska vara! Steg upp klockan ett, åt lunch och bänkade mig i soffan med en hel säsong av "The Hills"! Nu ska jag göra bort dagens träning (4-minutersintervaller, fyy fan) och sen ska jag mysa med min mor och far tänkte jag (: Om dom nu behagar att koma hem, snyft...
Imorgon är det den fjärde sommarlovsveckan, fattar ni det?! Vi har haft lov i tre veckor och det känns som om det gått på två minuter. Men det är underbart att slösa bort all tid på min kära vänner i sävast som jag aldrig får tid till under skolåret! Imorgon har alla hunnnit komma hem från Borlänge, Kreta och vart fan dom nu har varit så jag hoppas på en äkta movie-with-tha-homies-kväll :D
Dags att träna enligt mitt slavlika träningsprogram, som jag för övrigt gjort själv. Det finns nog en sadist inom mig... HEHE! Puss /S
Mannen, myten, legenden Brandon Flowers!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Den mannen är det då inge fel på, och oj va nice han är live :D

2010-07-07 @ 09:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback