Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Söndag!

Idag är det söndag! Oftast depp/vara-effektiv-dag men idag behövs inget städande eller diskande utföras eftersom jag har varit så ordentlig i helgen. Snart ska jag ut och springa för första gången på nästan två veckor. Det känns UNDERBART! Benen spritter och halsen uppför sig, så jag är redo för lite äventyr :D

Sen vill 27B också säga grattis till Frida som tog sitt körkort i veckan! GRATTIIIIIIIS! Vi tar med oss skyddsutrustning nästa gång vi kommer till Mora. Och bibeln också, om vi behöver be för våra liv ;) Nu ska jag byta om för lite kötta! /S


Moras snyggaste förare?


Kommentarer
Postat av: Ulrik

Skidåkning!

2010-01-25 @ 09:35:14
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback