Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Snart är det fredagsmyyys!

Hohoho!
Nu är det äntligen fredag! :D Veckan har bara susat förbi tycker jag, men så blir det ju när man går på världens bästa olgy:) Igår var det inomhusintervaller i Falun, och det var jobbigt vill jag lova! (5x200 meter) x5 intervaller sprang vi. Fy sjutton! Somnade i alla fall gott igårkväll;)
Men som sagt, nu är det fredag och för tillfället har vi sovmorgon varje fredag fram till lunch, det är skönt! Men det verkar som de flesta i klassen vill att vi ska ha matte 8.10 på morgonen istället, då det bara är typ 1-2 pers som har programmeringen som står på schemat nu. Men det är korkat tycker jag! Varför ska man ge upp en sovmorgon för matte?! Blä.. Jaja.
Igår lärde jag mig även hur man lockar håret med en plattång, så det gjorde jag nu imorse! Blev faktiskt rätt så fint.
Ikväll ska jag åka hem till Stockholm och har dessutom övertalat mamma att det faktiskt var två veckor sedan vi åt tacos på helgen, så jag ska få det ikväll igen! MUMS! Jag skulle kunna leva på typ tacos och pasta. Så jävla gott. Nu blev jag hungrig bara därför, haha. Så nu är det väl dags att gå till skolan och äta lunch snart tror jag! Fast det känns inte så lockande, det är värsta snöstormen ute!
Ha en bra fredag!
/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback