Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Sjuk för fa...tusan!

Jag tror jag dör. Det känns som om Martin Timell har kommit och sandpapprat min hals. Och som någon har tryckt upp Atlanten i näsan på mig. Och mitt huvud. Ååh, mitt huvud!

Okej, jag kanske överdriver. Men jag är alldeles för sjuk för att diska samt göra min franska-läxa. Trots att jag vet att båda måste göras idag. Kanske inte franskan dock. Om jag är sjuk imorgon också slipper jag ju läxförhöret. Sweeeeeeet! Nu ska jag bädda ner mig i vardagsrummet med min juice, datorn och snorpapper. God natt!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback