Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Jahapp.

När jag gick in i duschen var det så gott som ljust ute. Nu är det mörkt. Och mitt hår är alldeles för strävt. Ack! Jag taggar en promenad ner till maten på skolan snart. Alldeles ensam. Med musik. Ska se sådär estetiskt snygg ut hade jag tänkt. Då kanske en sjukt snygg snygging ramlar över en sådär som på film? Det skulle bli en intressant kväll i så fall. MEN, jag hade nog nyst över den stackarn eller nåt. Typiskt mig.

Idag fyller Denne-boy, min älskling i Sejvast, 18 ååår! Det är ju grymt gjort av hans föräldrar att tajma hans ankomst till världen till januari. Jag tycker synd om stackarna (Ida, Lovisa och alla ni andra som är födda sent ;b) som får vänta med körkort och inte behöva smita in på 6:e etappen!

Själv fyllde jag år i lördags. 17 år och 11 månader. Grattis mig! Höhö. För alla som inte vet det (som började läsa vår blogg efter den 16 februari förra året) så älskar jag min födelsedag! För det är ju då allt är glittrande och vackert och alldeles, alldeles underbart! Att det aldrig blir så gör ingenting. Jag lever på hoppet två månader innan födelsedagen och det är alltid kul :D

Nu tror jag att jag tar saxen och klipper av lite av mitt hår. Håll tummarna för att jag inte gör något dumt! /S


Ola, vår profet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback