Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Jahaja!

Mysig hemmakväll, check! Glassen är uppäten, check! Kollar på en dålig film i väntan på en bra film, check! (Just nu sitter huvudpersonen och drar en ful monolog till sin mor som ligger och sover. SNAAAAARK) Imorgon ska jag göra en spännande sak! Jag ska nämligen ut i skogen, wohoo! Nej, jag skojar bara. Jag ska till skogen, men det är inte den spännande saken. Jag och Lovisa ska och jaga tjäder med tränar-Björn :D Själv tycker jag inte om tanken..(Huvudpersonen skriker nu medan hon pratar med sin döda man, JAG STÅR INTE UT JAG STÅR INTE UUUUT).. inte om tanken att döda små stackars fåglar men det är ändå bättre än om vi hade åka nästa helg, då hade det varit har-jakt! Jag har fyllt på kak-förrådet också så jag kommer inte svälta ute till skogs ;)

Nu ska jag återgå till min tv. Bye /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback