Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Ja, då var det fredag igen

FREDAGSFEST! FREDAGSFEST! WOOOOO! Nej, skojar bara. Ska på tjej-födelsedags-middag med mina favoritflickor :) Det kommer väl bli lite galet, men det beror på sockret och alla personligheter, inte några kolväten.

Jag känner att jag har några saker att säga. Här kommer dom:
1. Tack Cilla för att du har födelsedagsfesten när jag är hemma i Sävast! Du är guld värd :D
2. Det ska bli kul att träffa dig med JOOOOOLLLLLE-BULL! :D
3. Tack Figge och Joline för att ni skrev kommentarer. I LOVE IT!
4. Tack mig själv för att jag avstår från träning när jag inte känner mig helt hundra i halsen.
5. Igår smsade jag utan vante i -33 grader Celsius. Jag fick en blånagel av det. Mystiskt.

Avfärd imorgon kväll klockan 20.55 med destination Gävle+Sandviken. Med mig har jag min vapendragare/klubbkompis Amanda. Trots att hon är så ung och oskyldig ska vi nog kunna på lite bus! Hihi! Nu ska jag återgå till att tycka synd om mig själv för att jag inte kan träna idag, är jag för en gångs skull vill. Farväl /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback