Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




I'd like to make myself beliiiiiiieve that planet Eaaaaarth turns slowlyyyyyy!

Åh. Ibland så fastnar man för en låt. Och kan inte sluta lyssna. Eller sjunga med. Stackars mina föräldrar! Men höjer man volymen nog mycket och sjunger med ganska lågt så låter det som om man själv är den som sjunger i låten. Det tycker jag om!

Idag har det inte hänt mycket. -24 grader utomhus så det blev lite slapp-styrka. Inomhus. Sen sydde jag också. Har pimpat till min gamla bikini så alla kroppsdelar ryms i den :b Och sen blev det ett par shorts också. Jag har redan en låda med kläder i byrån till kanarieöarna-resan. Jaaa, jag längtar nog lite för mycket. Drömmer mig bort typ tre om dagen. Men varför inte? Verkligheten är ju så tråkig nuförtiden! Och mörk.

Dagens samtalsämne vid middagen: Har jag narkolepsi? Det finns vissa bevis som tyder på detta.
1. Jag sover länge på dagarna.
2. Jag är alltid trött.
3. Om inte mor och far skulle väcka mig skulle jag nog sova dygnet.
Sen kom vi på att narkolepsi är när man somnar närsomhelst helt random. Typ på ett möte. Eller när man idrottar. Så jag är nog inte sjuk, bara väldigt tonårig. Antar att jag känner mig pressad att få ur mig tonåringsbeteendet nu när jag snart börjar mina två sista år som tonåring. Höhö!

Vi möts i marshallens skugga! /S

Kommentarer
Postat av: Figge

Haha, vi hade -27 idag:P Inte för jag vet varför jag skrattar åt det;)

2010-01-06 @ 22:28:07
URL: http://figge.webblogg.se/
Postat av: joline

haha, jag har också fastat för den där låten! började sjunga på den direkt när jag läste rubriken :P

ska bli kul att träffa er snart igen:D

2010-01-07 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback