Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Helgiheeeeelg!

Fattade precis att det var helg. Har ränt runt i hela viken på jakt efter mat och dylikt, men nu sitter jag äntligen hemma i mitt rum och lyssnar på min nya nöt-låt Vanilla Twilight med Owl City! Det är så sköööönt att lyssna på den låten. Fruktansvärt gullig är den! Jag och Albin som går i trean var väldigt estetiska och diskuterade musik igår kväll. Det är ett ämne jag kan prata om i evighet. Här omkring finns det många Winnerbäck-älskare och där finns en hel del att säga. Meningsskiljaktigheter tror jag det kallas :b

Jag får knappt sätta mig innan jag blir uppdragen igen. Dags att ta på sig munderingen och spela lite hockeybockey, alternativt bygga snöborg vid Norrsätrarinken! Jag har fått i mig 100 g choklad och en passionsfrukt. Jag har passionen alltså. Höhö! Med den lilla sockerchocken ska jag nog klara mig ett litet tag :) Hejdå! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback