Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Good evening!

Här sitter vi framför tvn! Jag försöker visa Linnea hur grym Big Bang Theory på femman är, men hon verkar inte så intresserad :b haha! Annars så händer inte så mycket här i huset. Så jag har väl inte så mycket att skriva egentligen.

Pratik-plats-letandet går för övrigt inte fullt så bra. Det finns ju inte såååå många ställen man kan praktisera på i Mora och det måste såklart vara kul/intressant också! Om min mor (jag vet att du läser nu) håller tummarna lite extra kanske hon får hem mig i alla fall ;) Vilket i och för sig inte är så farligt, men det är inte varje dag man får chansen att åka och hälsa på våra grannar i 20b i Mora varje dag!

Nu ska jag återgå till livet! See ya /S

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men SAARA! Nu blir jag orolig, överväger ni andra alternativ än Mora? :Ooooooo

2010-01-21 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback