Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




God morgon, god mooorgon!

Här sitter jag med mina två stora kärlekar här i livet. Min nya vänstersko och min nya högersko. Det är som att slinka ner fötterna i ett hink fylld med små kinesiska massörer. Helt fantastiskt! Och vet ni vad det bästa är med dom? Dom är INTE ROSA! Det var mina förra skor och det är inte okej helt enkelt. Varför måste skoföretagen alltid låta killarna få dom snygga färgerna medans dammodellerna är rosa, babyblå och dylikt. Usch! Mina nya joggingskor är i alla fall en fin blå färg med silvriga detaljer. Helt okej!

Jag ska snart använda mina älsklingar för första gången. Jag och Oscar ska nämligen ner till bodegan (vårt lilla "gym"/samlingslokal) och köra lite RedCord. Mycket spännande! Hoppas alla våra 100-tusentals läsare får en bra lördag! PUSS /S

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är Redcord? NYFIKEEEEN! hihi.

2010-01-31 @ 18:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback