Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




G ä s p

Sitter och tränar lite franskaglosor. Går bra, om någon undrar. Har lärt in mig 30 gaaanska svåra ord på typ en kvart. Bra jobbat mig! Jag blev alldeles exalterad när jag såg att vi hade fått FYRA kommentarer på bloggen idag! Mycket roligt :D Alla som erkänner att dom läser vår blogg får självklart komma med i VIP-klubben, som drivs av Albin i 27A. Så jag måste gå till honom och säga att han har fått sällskap sen.

Ikväll blir det min fabulösa laxpaj till middag och kanske en liten husvagnskaka till efterrätt? Har redan ätit fyra stycken idag, men det behöver ingen veta. Jag skyller på att jag behövde återhämtning efter mitt (hårda) långpass idag. Kakan är för övrigt inte formad som en husvagn, utan den är till för att ha i husvagnen säger mami ;)

Idag klantade jag och Rebecka oss på kemi-labben. Lovisa är mycket skadeglad för det. Fy för henne! /S


Jag och Rebecka skrattade så här mycket när vi var på kemin. Not.

Kommentarer
Postat av: johanna

JAAAAG vill vara med i VIP-klubben :DD

2010-01-26 @ 22:16:06
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback