Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Back in school!

Detta är den tredje dagen i viken och vi börjar ställa in oss på viken-rutiner (träna, äta, sova, plugga, sova, äta). Vi har lyckats få igång brandvarnaren första middagen vi lagar här och Lovisa har tagit två (?) powernaps och jag har lyckats väcka henne en gång :b Bandy har vi inte hunnit med än men nästa vecka blir det en match på Göransson Arena!

Vi räknar dagarna tills vi får slippa skolan av någon anledning (lov/ praktik/ tävling/ utlandsresa). Här kommer lite av dom viktiga livlinorna:

  • 33 dagar (tror jag) tills Lovisa åker till Portugal!
  • 35 dagar till Sara fyller 18!
  • 38 dagar tills 27b åker till Mora-flickorna för praktik i någon random sport/elektronik-affär!
  • 45 dagar tills Sara åker till Kanarieöarna!
  • 45 dagar tills sportlov!
  • 69 dagar till OLGY-lägret i FRAAAAAAAAANKRIIIIIIKE!!!
  • 81 dagar tills första orienteringstävlingen!
VI lever på hoppet! Peace out/S

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ouuuuuuuuuuuu, jag L Ä N G T A R! :D Måste bara förvarna er om att jag numera bara äter kaninmat, men tills ni kommer ska jag nog ha lyckats koka ihop något riktigt gott av alla bönor och grejer jag har i skåpet ;) Fast ni kan ju få kött också om ni vill liksom, för frida är fortfarande normal! Elller nej, för hon har lärt sig vissla, så det är det enda hon gör nuförtiden. Man kan höra henne tvärs över en coop konsum affär faktiskt! Så ni vet. Vad som väntar ;) HAHA! Puss på er<3

2010-01-12 @ 20:57:30
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback