Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




ÅHHHKEEEEEJH!

Vi har precis haft biologi. Snackat lite om DNA och såna smarta grejer. Sen lunch. Lax. TORRRR lax. Alla som har sett Mina, jag och Irene förstår. När polisen tar sina schizo-mediciner och blir "lite torr i munnen". Så torr var laxen. MEN det finns ju alltid pastasallad som mättar magen!

Jag är alltså tillbaka till skolan. Fick presenter, choklad och sånt för att alla hade saknat mig så mycket. NOT! Men jag fick tyda en runsten på svenskan. Det var en mycket snäll present av svenskaläraren Tobias. Tack Tobias! Höhö! Avfärd hemåt från skolan idag blir 16.35. Vi ska tillbringa de sista minuterna i Saaaaaam-huset! Åh nej! Dessa sammare, dom är ju inte lika bra som oss naturare. Och deras lokaler! Ack! Det är tur att vi är åtskiljda med en väg (nej, inte vägg. Väg)

Dags för lite fyse-fysik nu! Vi ses i marschallens skugga, hälsningar Katla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback