Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Ack. gånger 1000!

Alltså. Dagen är redan förstörd. Svenska. Jag haaaaaaaaaaaaaaaatar svenska! Vi kan redan prata svenska, det räcker väl? I en timme och 20 minuter framöver ska jag sitta här och lyssna på saker som jag INTE bryr mig ett skit om. Men men, man måste ju vara lite seriös. Jag vill ju inte sänka mitt snitt på grund av något sjuuuuuuuuuuukt tråkigt!

Nu ska jag sätta mig och deppa. Och lyssna, för jag är en duktig flicka. /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback