Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Wha-wha-wha-wha-wha-wha-whaaaat did you saaay!

Den låten sätter sig på hjärnan alltså. En hemsk slakt av en fin orginal-låt. Det är min åsikt!

Om sju minuter ska jag officiellt ut och träna, men eftersom jag lovat mig själv att vara ärlig så måste jag vila idag. Denna hals alltså. Jag tror jag ska stämma Sandvikenhus på grund av den sjuukt hemska luften som cirkulerar i 27b. VARJE tisdagsmorgon under vintern är jag Sahara-öknen-torr i halsen och jag vet vad som händer om jag tränar då. Blåsor i halsen blir otaliga sjukdagar som blir STOR frustration som blir en sämre dialog med kröppen som blir hjärnhinneinflammation. Ingen bra kombination alltså. Fy Sandvikenhus! Men jag ska sitta och chilla på morgonen så kanske jag kör andra passet ikväll, intervaller på badhuset. Men inget bestämt än, jag måste ju kääääänna efter!

Dags att ta igen det jag missat av Paradise Hotel :b Kram /S

Kommentarer
Postat av: Bjärven

http://www.medistore.se/egenvard/luftfuktare-c-485-1.aspx?gclid=CPznqcLY058CFUd_3godDjEacg

http://www.nyfikenvital.org/?q=node/1724

2010-02-02 @ 13:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback