Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Vi är spridda i vinden!

Ack ja, nu är vi alla i olika delar i Sverige. Jag är hemma i Sävast, Lovisa är i Portugal, Rebecka i Stockholm, småtjejerna i Viken och Linnea i Karlstad. Nästa vecka har vi nämligen prao och den sortens aktivitet kan ju bedrivas lite varstans ;) Jag måste ju bara få påpeka att jag endast praoar fyra dagar, eftersom jag åker till Kanarieholmarna på fredag :D Nu har jag fått börja packa på riktigt, vilket är så sjuuuuukt kul! Det låter typ såhär:
- Åh, den här klänningen ska jag ha när jag går till stranden/ Hmm, när jag är brun ska jag ha den här bikinin/ Jag måste komma ihåg solskyddskräm för jag ska ju soooooola! And so on :b

Förutom det här onödiga babblet har jag vissa viktiga uttalanden jag måste göra idag.

- Jag känner medlidande med lillkillen på tåget som åt kokt broccoli, kokta morötter och kokt vitkål till lunch. Jag såg verkligen hur han kämpade emot kräkreflexerna :b Det hade jag också gjort!
- Handbollsmatchen mellan Hammarby och Malmö ställdes idag in på grund av vädret, men Umeå spelade innebandy mot Helsingborg. Hur går det till egentligen? :b
- TACK TACK TACK mor som köpte universums finaste jeansjacka till mig i present! :D

Nu ska jag återgå till att chilla på heltid! /S


Mmm! :D

Kommentarer
Postat av: j

senast jag kollade låg inte portugal i sverige dock...

LÄRA bara påpeka det ;)

2010-02-21 @ 19:18:56
Postat av: beckii

är det joline som påpekar detta? det heter iaf inte LÄRA, det heter MÅSTE!!!! gah!;D

2010-02-23 @ 13:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback