Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tisdag

Tjena! - 24 grader ute när jag vaknade, vilket perfekt träningsväder! Eller inte :b Jag får skylla mig själv att jag inte kan träna idag, eftersom jag oftast glömmer bort jag-har-astma-och-är-superkänslig-för-dammig-luft-och-annat-skit-grejen och vaknar med ett sandpapper istället för en hals på morgonen. Men jag kan trösta mig att det är soligt i alla fall! :) Och jag behöver inte vara ute idag heller, vilket också är skönt ;) Nu ska jag snart åka till jobbet för ännu en spännande dag som undersköterska på avdelning 35! Ha en mycket fin dag gott folk /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback