Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Sista OS-dagen

Hallå:)
Idag är det sista dagen på OS tyvärr! Det är så mysigt med vinterstudion och allt det där, det går liksom alltid nåt roligt på TV då! Men nu är det slut med det. snyft! Är det något jag verkligen älskar så är det att titta på skidor! och att åka såklart, men det är så grymt att se när tex. kalla och haag åker, dom är så jäkla duktiga! blir verkligen avis, haha. nu är det iofs 5 milen just nu och jag hoppas hoppas hoppas att någon eller några av grabbarna tar medaj!! :D
men hur som helst. Nu är jag i vårt hus i grönklitt och ska vara här i en vecka och träna massor av skidor! just nu känner jag mig rätt trött men hoppas att motivationen kommer lagom till frukosten imorn ;) ska kötta järnet hela veckan, är så taggad på säsong nu! men också har jag börjat undra varför jag inte håller på med skid-o mer. jag älskar ju att orientera, och jag älskar att åka skidor, så det kanske är nåt jag borde prova på mera, har typ åkt de tre gånger i mitt liv och det enda jag minns från det är att jag fastnade med skidan under en rot så jag ramlade, och sen ville jag göra om det igen för att det var så roligt, hehe;)
men jaja. NU HEJAR VI PÅ KILLARNA!!! 2 km kvar! ha ett bra sportlov:D
/beckis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback