Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Onsdaaaaaaaaaag!

Två stycken avklarade! Jag syftar såklart på tårtbitar efter middagen. Man hade kunnat tro att jag menade dom två träningspassen jag köttade igenom idag, men icke! Mangofyllning får en stor tumme upp! Det är ganska bra att vår kreation inte såg så välsmakande utåt sett för då blir det mer dagen-efter-tårta till oss! :D

Snart ska jag sätta mig och göra lite engelska. Måste bara klara av det viktigaste sakerna först. Kolla Kenzas blogg, logga in på facebook, skriva blogg och träningsdagbok och sist men inte minst slå på dagens låt! Idag blev det Shoreline med Anna Ternheim. Mycket fin låt. Lite deppig. Eller jag tror Göran skulle säga melankolisk, vilket enligt honom betyder deppig, men för att man vill deppa. Typ. Mycket bra tycker jag!

Dags att sätta igång att analysera sonnet 18 av William Shakespeare. Mmm... (VAR ÄR CHOKLADHELVETE, JAG KLARAR INGET MEEEEEEER!) /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback