Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Måndag

Nyss hemkommen norrbottning död i soffan. Okej, lät lite dramatiskt. Jag provar igen. Hrmm..

Nyss hemkommen norrbottning helt utpumpad efter dagens strapatser. Så! Det lät bättre. Vad för strapatser tänker ni kanske då? Då svarar jag: Det är måndag, skola-hela-dagen-plus-träning-och-handla-måndag. Därför är det alltid bra att ta det lite lugnt och mysa när vi kommer hem från affären. Idag tänkte jag kolla på tv och mysa. Och fippla med datorn.

Imorgon händer något stort här på OLGY Sandviken, nämligen Bak-KM! Det finns två kategorier, utseende och smak, och alla tävlar i båda kategorierna. Det är en mycket välsmakande tävling om jag får säga det själv! Och alla killar är inte helt hopplösa på att baka ;) Jag och Linnea (Tove är på Junior-VM i skidorientering) har en grym idé! Vad det är får ni se imorgon!

Nu ska jag och Linnea börja baka lite smått! Hejdå /S

P.S. Lycka till i Rumänien Tove!! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback