Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Internet is doown doown doown down dooown!

Inget internet betyder inget bloggande. Hur kan jag då skriva nu? Jag lånar Oscars dator för att meddela våra tusentals läsare att jag inte kan blogga genom ett blogginlägg. Väldigt logiskt, hihi!

Det har tisslats runt mig hela dagen och jag är bannlyst från Rebeckas lägenhet. Ryktet säger att jag ska få en FET jäkla semla i fejset. Men det känns lite långsökt? Jag tror på en födelsedagstårta, eftersom jag råkar fylla 18 idag! :D Jag ska så fort vi får tillbaka internet, alternativt under nästa håltimme, att skriva lite mer om vad som hände där. Träningen går bra för övrigt, om någon vill veta. Vi saknar också vår tredjedel Lovisa som är i Portugal! PUSS /S

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag saknar er också! Ha en fortsatt trevlig vecka och jag håller tummarna för att ni ska få lite varmare ;)

2010-02-17 @ 15:30:03
URL: http://tjugosjub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback