Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




God morgon på kvisten!

Jahaja, ny dag betyder nya tag. Jag ska idag ta tag i disken, tvätten, läxorna och städningen. Jag hade tänkt träna x2 men jag får se hur det blir med det. Sen tror jag att jag har en lös tand också, det är inte så lovande! Vem skulle vilja ha en glugg vid 18 års ålder om jag får fråga? (Okeeeeej, 17 år och 355 dagar)

Kanarieöarna närmar sig och jag börjar gå in i stek-mode känner jag. Uppdaterade min garderob med hjälp av symaskinen igår, det blev en ny klänning, en kjol och sen ska jag laga lite grejer idag om jag hinner :) Hemma ligger lite grejer som jag gjorde på jullovet, bland annat en bikini och ett par shorts så jag hoppas att jag kommer ha finfina kläder med mig till STEEEEEEK-öarna! Nu ska jag återgå till hushållsarbetet! Kram /S

(Här skulle det varit en bild på klänningen jag sydde, men mobilen verkar inte tycka om datorn idag :b)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback