Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




God dag!

Hejhej! Jag sitter och kollar på lite hockey här på morgonkvisten och läser vår egen blogg. Haha! Jag håller tummarna för att Rebeckas knä skärper sig så hon kan träna ordentligt, för sånt är aldrig kul! Själv är jag lite halvslö, men det är så trååååååkigt att träna inomhus hela tiden :b Eller vad sägs om lite 90/30-intervaller i 26 minusgrader? Om jag skulle få för mig att göra det skulle jag nog behöva en lungtransplantation efter det. Höhö.

Nu börjar det hela dra ihop sig. Om TVÅÅÅÅÅÅÅÅÅ (dos, two, deux, 2) dagar åker jag till Kanarieöarna! Hur skönt är inte det?! Oj fan, måste dra till jobbet! Peace /S

Kommentarer
Postat av: becka

SLUTA skryta om din jäääävla resa till kanarieöarna!!! AAAAH! Hahaha, nejdå, bara skojade. Hoppas du får det grymt skönt där nere och sola några gånger åt mig också! :D <3

2010-02-25 @ 11:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback