Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Dumma knä, dumma sjukgymnastbesök, dumma träningsplanering som blir förstörd

Hejsan svejsan!
Måste ju bara berätta att jag fått ont i knä, AJAJAJ! Kom i fredags efter det att jag och Linnéa hade sprungit 8-minuters intervaller på löpband på gymmet. Kände inget under själva passet men sen när vi skulle gå till skolan för att äta så gjorde det lite ont, lite mer ont och sen jätteont! Fick stappla fram bäst jag kunde. Usch. Men det är inte löparknä tyvärr, Ja, jag hade faktiskt hellte haft det för då vet jag ju vad jag ska göra! Nu är det nåt okänt skmt skit som ligger och trycker i mitt knä och förstör för mig. Så de två intervallpassen jag ska klämma in varje vecka får bli alternativa intervaller denna vecka tyvärr. Men jag ska till sjukgymnasten imorrn, men det ligger långt bort åt helvete och jag måste åka pendeltåg dit och det vet jag ju inte hur lång tid det tar nu när sj och sl verkar ligga och sola i något annat land långt bort härifrån. Och att jag ska praoa hela dan så jag hinner inte träna på dan och alltså inte på kvällen heller eftersom jag ska till sjukgymnasten. Jag hatar att planera! Måste ändå klämma in ett intervallpass nånstans. Min fina plan om att gå på styrka och sen göra intervaller direkt efteråt och sen bara åka hem och sega resten av kvällen blev förstörd. Dumma!

Aja. Här på min prao händer det inte så mycket. Känns som att det är sömnmedel i luften här, för jag får sömnattacker hela tiden. Men dom har iaf sjukt god lunch:D Jag har fått vara nere i deras arkiv och arkiverat gamla biverkningsrapporter från 2006, det är massa vita gångar med metalldörrar överallt där nere! Huu, läskigt!

Peace out
Becksi

Kommentarer
Postat av: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelena :)

jag kanske smittade dig beckus :( jag hatar allt som har med knän att göra! hoppas ditt går över fort som attans iaf. snart är vi båda fit for fight igen :D lycka till på tjejvasan med! <3<3<3

2010-02-24 @ 13:31:06
URL: http://nenapena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback