Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Bah!

Okej, första dagen på jobbet avklarat, three to go! Det var lite läskigt och ganska kul kan jag meddela :) Läskigt för att det är ju riktiga människor man håller på med på ett sjukhus och att bli inslängd i vuxenvärlden hux flux är inte heller så lätt! Kul var det ju för att jag fick ju se hur man gör när man jobbar på sjukhus :) Nog för att jag inte skulle välja att bli undersköterska om jag jobbade på sjukhus. Labb in my heart! <3 hehe! Men jag får nog hjälpa till mycket mer på avdelning 35 än på ett labb :b

Dagens träning då? Ja, jag hade tänkt mig lite bålstyrka och plank-serien idag. Måste bara låta tårtan smälta först, hihi ;) Jag hoppas att alla vänner har det bra denna fina måndag! Peace /S


Jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback