Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




ÅÅH

Tja
Jag är på skitbra humör men det är nåt som gnager i mig! VAD ÄR DET?! Blir galen! Det kanske är att jag är hungrig, måste vara så. Praoen är inte sådär superkul, sitter och ska fylla i nåt dokument om brochyrer om läkemedel som finns att beställa på internet, och man måste liksom leta efter brochyrerna! Dom gömmer sig på den stoooora webben. Tur att dom har god lunch på detta ställe iaf:)
Såg skidorna igår, och hur gryyyymt var inte det?! Snacka om utklassning, och kommentatorerna är så jävla roliga ibland. En av dom ba: Jaa, man ska passa sig så att det inte står någon med en hammare ute i spåret! haha!
Kanske bara var jag som tyckte det där var roligt..
Hörde också på morgonpasset idag och har börjat störa mig sjukt mycket på Hanna som pratar där, hon har sån ful dialekt!!! Men nu ska jag inte döma henne för det... Varfö skriver jag ett blogginlägg egentligen?
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback