Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




:)

Hej vänner!!


Nu är jag hemma från några dagar i Vemdalen. Trevlig värre. Eller i och för sig låg jag sjuk nerbäddad i min säng två dagar och känner mig fortfarande inte frisk. När jag låg där i min säng och hade sett på alla filmer jag hade på datorn, teven var trasig och jag inte kunde sova kom jag på att jag hade säsong ett av Dexter på datorn. Det var Sara som sa att hon trodde att jag skulle gilla Dexter fast det var för minst en månad sen så jag hade glömt bort det.

Nu är jag fast. Jag sträcksåg hela säsongen och laddar nu för att börja på andra.

På vägen hem från Vemdalen stannade vi på ica i Ånge. Jag skulle visa mamma vilket sköljmedel som luktade godast och råkade spilla ut en hel del på  mig själv och på golvet. Mest på mig. Jag luktar sköljmedel på handen, armen till och med armhålan. Hehe fråga mig int varför jag luktade där. Men som tur var var det ju den som luktar godast!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback