Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Groda?!

Hej alla grodor!
Mår ni bra? Hur känns det för er nu när allt är så vintrigt och kallt? Var tar ni vägen? För det finns ju inga varma ställen nu, allt är kallt och isigt, isigt och kallt. Det har snöat konstant (nästan) i tre dagar nu här i Viken. Det tar kål på mig. Nu har snöandet avtagit och bytts ut mot en isande kyla (snälla söta tomten jag behöver en varm vinterjacka i julklapp för jag fryser!)
Jag börjar gruva mig för hemresan till Sundsvall. Mitt tåg kommer bli försenat. Inbillar jag mig. ÅÅÅÅÅHHHH! Jag hatar att åka tåg. Vet inte varför... Jag tycker bara inte om det. Fast jag tycker ännu mindre om att åka buss. Bäst skulle nog vara om någon kom och hämtade mig med bil varje gång jag skulle till Sundsvall. Borde kanske önskat mig en privatchaufför med tillhörande bil i julklapp?
Nej nu ska jag sluta hänga läpp. Det hade varit värre att åka nattåg till Boden eller Luleå, tur att man inte bor där. Hehe. Nej nu ska jag ta och se om den trevlige brandmannen ska leda några svettiga spinningpass på Friskis under jullovet. Det vill man ju inte missa!
Hareeee /Strong A
Jag avslutar med en bild på mig i mina vackraste dar och en  på Henrik Lundquist *klappklapp klapp klapp klapp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback