Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Trocadero i magen!

Japp, här sitter jag med lite trocadero i magen. Var och köpte lite frukost till veckan så då passade jag på att slänga ner en liten godsak i shoppingkorgen. På tal om att impulsköpa saker så äger jag och Lovisa nu ett yatzi-spel! Jag tänkte att det kunde komma väl till pass på skidlägret i Orsa som börjar på söndag!
Om ni vill veta så höll vi faktiskt vårt lördagsschema väldigt bra. Amanda fick en bisolvon-chock med medföljande epelepsianfall men den avvärjde vi ganska lätt med några elchocker på hjärtat. Linnea har förvånadsvärda kunskaper om återupplivning. Måste vara alla greys anatomy-avsnitt..

Imorgon är det skola igen. Suck! har hela tvåååå lektioner, biologi och matematik. Tack vare min nördighet i helgen så ligger jag cirkus ett avsnitt för alla andra. AWESOME! Nu ska jag... ja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Iaktta Rebecka när hon dör av skratt på grund av Solsidan-klipp på youtube tror jag. Ja, det ska jag göra! /S

Universums roligaste människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback