Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Livet, döden, Jesus

Ja så kan man sammanfatta det hela!
Idag suger livet. I alla fall för mig! Allt är bara bajs helt enkelt. Skolan, träningen och lite annat med för den delen. Har typ en miljon prov efter jullovet vilket innebär att jag måste ta hem alla skolböcker över lovet. KUL! Och så skulle jag tränat idag men NEJ för då får man ont i halsen också. Buhu. Jag vill ha godis.
Tur att det finns så fina OLGY-människor som gör mig glad ändå! Puss på eeeer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback