Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




laddare

Jag gjorde en sista koll i min packning och insåg att jag inte hade packat ner någon laddare. Hur skulle jag kunnat överlevt ett jullov utan mobilladdare, iPodladdare, garminladdare, kameraladdaer nr1, kameraladdare nr2 och pannlampsladdare?? Shiiet blev nästan lite skakis där....
Kan man inte bara ha en laddare som funkar till allt så slipper man allt krångel.
För övrigt har jag förkylat mig. ÅÅÅHHH. Så jag åker hem idag istället för imorgon.
Hejdååå /Strong sick A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback