Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Hejhej!

Sara is speaking.

Har varit lite radiosilence för mig på sistonde, jag får väl be om ursäkt för det. Det har inte hänt så mycket i mitt liv, förutom att jag drömde sjukaste mardrömmen inatt! Såg någon CSI i måndags? Det handlade i alla fall om en seriemördare som var iklädd en svart heldräkt av latex och då menar jag verkligen heldräkt. Det enda som syntes var ögonen. Denna seriemördare stalkade han folk och sov under deras sängar och dylikt. Jag drömde i alla fall att han var hos mig och slashade mitt ansikte med sin lilla rakbladskniv. Traumatisk upplevelse. Jag har nästan återhämtat mig nu i alla fall. Nästan

Dags för samhällskunskap, hejdåå!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Var med i dagens blogg! :)

2010-12-01 @ 11:00:48
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 11:16:21
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback