Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Hejhej!

Nu har jag flytt Vikens snöfall till kylan uppe i norr! Det är superdupermysigt att vara hemma, särskilt eftersom det är så mycket julpynt här jämfört med norrsätra. När jag kom hem från flygplatsen igår satte jag och pappa upp granen i köket och han blev lite stött att han inte fick sätta upp stjärnan, för enligt honom är det hans rätt som mannen i huset att göra det. Jag ber om ursäkt farsan, men vi vet alla vem som är mannen i det här huset... Hehe!

Idag har jag hunnit med en hel del må jag säga. Träna, basta i en halv evighet, kollat postlådan fem gånger i timmen för att inte bruushans paket med linser ska bli förstörda i kylan, bakat lite och nu sitter jag och kollar på film :) Jag har en lite dålig ovana att bli jätteslö när jag är hemma på lov, men ser jag till att ha lite planer så kan jag vara ganska effektiv. Det gäller att inte sova så länge bara!

Nu ska jag fokusera på filmen istället för datorn! Vi ses i marschallens skugga /S:et

Filmtips för musikintresserade knasbollar!

Kommentarer
Postat av: joline

Haha, här hemma tvingar vi typ pappa att sätta upp stjärnan :P

2010-12-20 @ 21:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback