Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




31 förfrågningar från CityVille...

Ja herregud, så kan det gå om man inte loggat in på ett dygn.
Jag läste Alice inlägg och tycker det är lite smått orättvist med två julaftonar (eller hur man nu säger). Jag vill också! Tycker att julafton borde vara lite längre, poff säger det bara så är det juldagen. Och nu är det ett helt år tills nästa julafton. Snyft.
Men jag är i alla fall nöjd och glad över alla mina fina julklappar, ska bland annat åka och köpa en ny telefon med mami och papi äntligen. Hatar min gamla över allt annat på denna jord. Den kan inte ens kallas telefon längre då den inte fyller sin funktion, det går ju inte att ringa och inte att smsa. Lånar för tillfället min syrras jobbmobil som är ganska nice faktiskt. Men snart blir det en ny alltså! Wehaa :D
Haha juste, inatt drömde jag en massa skumma grejer! Först att jag var uppe mitt i natten och tittade ut genom fönstret och såg tre enorma bisonoxar på våran tomt. Sedan att vi hade en sprint-orientering i någon konstig park, och att en kontroll låg i Blondinbellas handväska. Haha! Man var liksom tvungen att öppna den, rota runt efter enheten och sen stämpla! Sen helt plötsligt var jag inne i Kenzas lägenhet (den var egentligen låst och allt för hon var i Thailand). Jag fick värsta snilleblixten och kom på att jag kunde sno en massa kläder från henne. Hon hade typ 5 sovrum med garderober i varje så det fanns ju en del att välja på. Men sen kom jag att tänka på att hon kanske skulle ringa polisen och göra DNA-analyser för att komma fram till vem som varit där och snott grejer. Skum dröm asså!
Nej nu är det dags för middag och sen det bästa av allt, RISALAMALTA! :D
Kraaam
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback