Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Yoyoyo!

Hur är läget i rabatten? Här i viken regnar det, som vanligt.. Jag höll nästan på att dö av depression ute i skogen idag. Men det gjorde jag som tur icke, utan spikade mig rakt igenom hela banan! YEAH BABY :D Passar bra med tanke på att det är lång-sm om två dagar. I Karlstad. Och det ska regna. Heeela helgen. Yeah baby? No baby..

Jag måste få propagera på hur ett stort vardagsrum kan ändra ens sociala liv! Sedan vi började här i viken-piken har vi hunnit med Fångarna på fortet-kväll, tacos-kväll, kladdkake-kväll, chill-kväll and so on. Lovisa fick en systemkamera i födelsedagspresent så blogg-styrelsen har utnämnt henne till foto-ansvarig på tjugosjub så jag håller tummarna för att det kommer lite high-class-bilder snart (; Sen kan jag också kirra lite bilder med min nya mobajlphåån :D nu ska vi packa, plugga och pilla i naveln! /S
Bron med stort B! Och namnet är...?

Kommentarer
Postat av: mallan

WIII HÖGEKUSTENBRON!!

2010-09-11 @ 11:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback