Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Påsklov!

Hejhejhej!
Nu är det äntligen påsklov! De första tävlingarna i Karlskrona är avgjorda och det var riktigt kul tycker jag :D Terrängen var lite speciell faktiskt, det var ganska mycket riktning och så, så det var klurigt. Härligt med barmark också!
Nu är jag på vårt landställe i Skåne och det är så mysigt att vara här. Har sprungit i 50 minuter efter frukosten och sen har vi mest krattat en massa löv och eldat lite, haha. Nu ska jag snart gå och sova en stund, är hur trött som helst hur jag nu kan vara det! Nån gång måste jag väl öppna religionsboken också tyvärr. Matteboken är jag faktiskt tveksam till om det lönar sig att jag ens tittar i den. Som det är just nu känns det som att jag har gett upp det där lite, för jag förstår verkligen ingenting. Men NEJ nu är det lov och jag ska inte tänka på skolan nu! Någon dag ska vi åka till en bokskog och springa orientering, det ska bli sjukt kul, och så ska jag såklart shoppa lite, mohaha. Drömde att jag handlade en pytteliten sminkgrej utan att kolla vad den kostade, sen efteråt var jag 500 spänn fattigare. Vad kan den drömmen betyda? :S Haha. Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova middag.
Bye!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback