Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Onsdag hela veckan! Eller nä.

TJENA!

Här i vikuspikus händer inte mycket. Trodde jag skulle ha skitmycket läxor, har visst inte så många. Eller inga som ska in imorgon i alla fall. Vilket betyder att jag inte pluggar idag :b Nu är det ändå bara två dagar kvar av veckan, vilket betyder att man slutar vara seriös. Inte för att jag har varit seriös dom andra dagarna heller. HEHE.

I förrgår hade jag ett litet moment of creativity och skapade THE WALL OF FLUM! Min kära julklapp färgskrivaren fick jobba hårt och nu sitter diverse bilder uppe på min vägg. Kanske inte dom bäst tagna och definitivt inte dom bästa poserna, men sjukt snygga! Kommer ni ihåg dagen på höbalarna mina kära vänner? Flum. Och Lovisa AKA Tyra Banks sitter också där. Och en hel del flumma grejer från Frankrike såklart!

Imorgon taggar vi lite mera orienteringsträning i skogen! Jag ber alla i förväg att inte kolla på mina ben de kommande dagarna för jag ska kötta sönder dom, WOHOOOO! Nej, ska tagga ner lite nu och lyssna på fina låtar och mysa med min favorit-Linnea :) PUSS /S


Ten girls stand before me, but I only have 9 photos in my hand. The girl that I...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback