Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Men HEJ!

Åh, vad kul det är att läsa sin egen blogg ibland! Jag hoppas att Rebecka har det bra som springer på barmark i Skåne för här är det ungefär 1 meter snö fortfarande. Nej, jag skojar inte. Vi har ett sutteränghus här i Sävast, så vi har en sluttning på gården. Den sluttningen har förflyttats 10 meter eftersom luften är det enda stället där det finns plats för pappa att skyffla undan all snö. Och jag ska snart iväg och springa lite långpass på skoterspår för första gången på många veckor :b Vi får hur det går!

Nu ska jag återgå till att försöka att inte nysa yoghurt över hela datorn. /S


påsk-stek 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback