Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Måndag hela veckan, tjalalalaa!

Det har varit en fin dag idag, solen sken, mobilen pep och det var chokladmousse till efterrätt på middagen. Tre oslagbara saker! Dessutom har vår allra käraste Oscar dragit sig hit från öststaterna så ikväll blir det film-mys uppe hos oss i 27b. Visst deppar man över att helgen är över, men det kommer ju en ny om några dagar, wohooo! Då ska jag till Uppsala med mina kära parents och tävla lite, spännande. Just nu är jag lite sjukis, men längtar till imorgon för då tänker jag träna. Träna är min drog. Och lite musik på det!

För att uppdatera lite på det jag nämnde igår; japp, jag lyssnar fortfarande på Yiruma. Jag vet inte riktigt vad som flugit i mig, men jag kan verkligen inte stänga av låten! Och försöker jag byta till en annan längtar jag bara tills den kommer igen. Något måste nästan göras innan jag faller ner i hallucinationer fyllda av pianospelande asiater.

Vad händer i veckan då? Jo, träning plugga sova lösa världssvälten och äta lite glass. Ser väl ut som vilken vecka som helst. Det var väl det jag hade att berätta. Hejdå! /S


Vimmerby-resa i ettan

Kommentarer
Postat av: johanna

JAG ÄR OCKSÅ BEROENDE AV LÅTEN!! Sååååå fin. Och jag står mig så mycket på att det inte låter bra när jag spelar den :(

2010-04-20 @ 21:09:08
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback