Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Kolla i frysen..

.. för där ligger det ett glasspaket och väntar på mig! Det ska bli så gott! Ikväll ska jag och min kära sambo Linnea mysa med film och pizza och naturligtvis glass. Jag värmer upp magen med lite godis så det ska nog bli en fin kväll det här. Och vem vet, det kanske kommer en och annan hemlig gäst också! Jag hoppas på en miljonär, som kan ta med oss och shoppa någonstans. Drömma kan man ju alltid göra!

Men som jag har sagt förut, i helgen är det tävlingspremiär! Nu är det slut på långpassen och intervaller på gymmet., Här ska det köttas som fan i skogen! Jag såg att Figge-licious, elev här på OLGY, har lagt upp lite bilder på facebook och tamigfan vad jag blev taggad! Oj, det blev många utropstecken. Men det beskriver ju så bra hur jag känner miiiiig!! ;D

Nu ska jag nog dricka ett glas vatten. Och sluta äta godis. See ya! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback