Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




God morgon!

Jag hoppas att riktigt många är uppe och packar inför Karlskrona-resan nu! Jag lyckades packa allt imorse på typ 10 minuter för jag och Linnea var ej i stånd att ta hand om såna ansvarsfulla saker igår kväll :b Pizzan kom halv åtta och vi kom inte upp ur soffan förrän klockan 11 då vi förflyttade oss till min säng. Därifrån tog det kanske 1 timme till innan vi rörde på oss igen :b Ibland är man trött alltså!

Just nu är jag trött. Fortfarande. Det var inte kul att vakna klockan 7:00. Det var inte kul 7:09 heller och 7:18 höll jag på att börja gråta. Men det gjorde jag inte, för jag skuttade upp ur sängen och började min dag! För idag är det vi-ska-åka-till-Karlskrona-och-kötta-skiten-i-skogen-dagen! WOHOOOOO! Jag har läst någonstans på någon blogg att våra kära Mora-grannar ska till Karlis. I alla fall en. Och det gör mig glad :D Jag hoppas jag får se en hel del annat folk också!

Lycka till i helgen allihopa! Puss /S

Kommentarer
Postat av: johanna

KLART JAG KOMMER :D ses imoooorgon! <3

2010-04-02 @ 09:04:01
Postat av: Frida

Sara! Jag befinner mig just nu i Tjeckien men jag hoppas att ni klarar av tävlingen utan mig, KÖR HÅRT :D <3

2010-04-03 @ 08:00:39
URL: http://20b

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback