Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Dra tummen ur röven nu vafan!

Det finns en del saker jag måste göra. Till exempel

- plugga
- ta på mig en tröja för jag fryser
- städa mitt rum
- duscha

Just nu känner jag verkligen inte för det, men klockan är 14.22 och snart är dagen slut. Och dessa saker bör vara gjorda innan dagen är slut. Ack, alla dessa i-landsproblem. Men jag ska skriva färdigt detta eminenta blogginlägg och sen ska jag ta tummen ur röven och göra lite nytta. Ingen träning idag, nojig som fan över halsen. Sprint-SM närmar sig och då får man icke ta några risker! Och jag får väl börja svettas in våren som mamsen säger. Förlåt mami, jag har inte svettats ordentligt den senaste veckan. Får gottgöra det genom att svettas lite extra idag kanske. Men det är väldigt svårt för det är så KAAAALLT i vår lägenhet! Helt seriöst, det är typ 17 grader här inne kanske. Fy fan.

På tal om ingenting har jag en ny nöt-låt som inte går att sluta lyssna på. Har tvångstankar nästan. Måste lyssna. Måste lyssna. Måste lyssna. Det är en gammal goding från 2006 tror jag, Yiruma - river flows in you. Jag har två fantastiska homies som kan den på piano. Vilken känsla alltså!

Här kommer lite bilder från mitt liv också, för dom som är intresserade. Peace /S


Blekinge, ett lite udda ställe.


Kakor som är lika udda som Blekinge. Tydligen är dom gjorda av couscous!


Fredag! WOHOO

Kommentarer
Postat av: LS

OMG! sara det där var inte en smickrande bild!! x)

2010-04-18 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback