Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Hmm..?

Denna kommentar fick jag in hit till bloggen och jag skulle vilja ge den lite extra rum i ett eget inlägg :)

haha men du skrev inget om den första deltävlingen;) då en viss svartholmare spurtade ner en sköldpadda :P

resultatet Del 1:
1. Sara Lundsten 5 sekunder15)
2. Ida Forsén 32 sekunder (Ö8)
3. Ivar Svartholm 124 sekunder (Ö8)

Del 2:
1. Ida Forsén
2. Sara Lundsten
3. Ivar Svartholm

Resultat totalt:
1. Ida Forsén 2a och 1a
2. Sara Lundsten 1a och 2a
3. Ivar Svartholm 3a och 3a

eventuella protester lämnas in skriftligen till mig (Ivar) tillsammans med avgift på 500kr :P

..jag lovar här på heder och samvete att jag inte fipplat med kommentaren, utan det var exakt så här Ivar skrev ;) /S

Kommentarer
Postat av: Ida

Måste bara säga att detta är exakt hur det blev och var :D Tjejerna äger ;)

2009-10-12 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback