Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Det är för fan inte sommar längre!

När jag landar i Luleå är det regnigt, mörkt och kallt. Senast jag var här var det 25+ och fetsol, vad överraskad man blir när man kommer hit och det INTE alls ser likadant ut! Men mysigt är det. Jag gillar höst i Sävast, med strålande sol, friska vindar och orangea blad på träden :)

Här i helgen har jag inte tänkt göra mycket. I morse började ett våldsamt planerande om bio med friendsen, men som alltid resulterade 50 spänn i sms-kostnader i hemmakväll med film och en jefla massa godis som alltid. Men, som Sofie uttryckte det, på bion får man inte prata och det är ju helt idiotiskt! Nu tänker jag faktiskt gå från datorn och kika lite vad mor har för garner för jag är i starkt behov av en mössa till vintern. Kanske att jag stickar en lila à la Lovisas fina mössa från MQ. Men jag får se ;)

På söndag är jag tillbaka i Viken ungefär halv åtta, sen får vi se hur livet fortsätter :b May the spirit of the fox be with you /S



Visst är Sävast-flickor fina?

Kommentarer
Postat av: häääägga :D

porrigpose jag och esset drar!! hur som helst, du vet vart du når mig om du vill prata :) ta hand om dig vännen, PUSSLOVE

2009-09-29 @ 19:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback