Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tjuvlyssnat.se

(Dialog mellan Anna och Sara under rexlexrundan, en runda man springer på natten med pannlampa)
Anna: Sara, visste du att du har reflexer på dina skor?
Sara: Jaså? Det är ju tur ifall en bäver skulle komma och kidnappa mig och slänga ner mig i sjön med huvudet före.
Anna: Haha, japp!
Sara: Det är ju vanligast att man letar efter människor som har blivit kidnappade av bävrar på natten.
Anna: Va, seriöst?
Sara: Hihi ;)

(Dialog mellan Sara och Fader Lundsten torsdag morgon)
Fader: Det blir ingen hockey ikväll, jag fick inte tag på biljetter.
Sara: BAAAAAAAAAAAAJS?
Fader: Det hade ändå inte gått, jag har låst in bilen i garaget.
(Vi har en carport, när man stänger den trycker man på en knapp inne i garaget och sen går man ut. Vi har också en liten dörr, som just nu är väldigt svår att öppna eftersom nyckeln är inne i garaget..)
Sara: HAHA, klantskalle!
Fader: Jaoo. Du får gärna leta efter reservnyckeln om du känner för det.

Klockan är halv två och jag har på mig universums bästa morgonrock. Är det dags att skaffa ett liv kanske? See ya! /S

Kommentarer
Postat av: Fadern

Rör inte min morgonrock!!!!!!!!!!!!!

2009-10-23 @ 16:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback