Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Sova middag! :)

Halloj! en helt nyvaken Lovisa skriver här i bloggen.
Jag måste bara säga hur skönt det är att sova mitt på dagen, man blir mycket piggare efter och hjärnan vaknar. Nu är jag redo för lite plugg efter maten. Hmm eller är det så att min hjärna tror att jag fortfarande är 3 år? :Phaha. Jaja det kan ju diskuteras ;D Sova är nog i alla fall precis vad jag behöver nu när jag är sjuk och allt. Jag ska se till att bli frisk till i helgen för då är det J-cups avslutning med masstart! de kommer bli riktigt najs:D Det brukar ju vara riktigt kul terräng i Dalarna också. Det ska bli riktigt skönt att inte behöva resa så långt den här helgen. Tyvärr blir det ingen daladubbeln för jag måste tänka på magen/höften. Skulle egentligen springa med Rebecka men som tur var hade Anna ingen att springa med så då kunde hon ta min plats:) Jag ska i alla fall va me ut och heja på tävlingarna (Y)

Snart ska jag cykla till maten men jag känner för att stanna kvar här i mitt varma rum. Det spö regnar ute, blåser nästan i sidled och är 3,5 grad ute(!). Kan ju lika gärna vänta lite till så kan jag ta en kanot eller nått till maten, de hade i alla fall vart roligare än att cykla:) Nu är det också planerat att brudarna från Mora troligtvis ska komma hit den 14-15 November, Favorit i Repris!!! Det blir grymt roligt tjejer:) Vi här i viken har redan börjat planera lite, men mer än så säger jag inte nu ;)haha


Längtar tillbaka till sommaren utan plugg och när man kan vara på landet och inte göra någonting :)

Nej tillbaka till verkligheten. Nu ska jag på med regnjackan och ut i det "härliga" vädret! Ha de bäst! / L

Kommentarer
Postat av: johanna

Gaalet kul kommer det att bli :D Och nu blev jag myycket nyfiken! vi ses i helgen tjejer, PUSS<3

2009-10-12 @ 23:09:25
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback