Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




one, twentyone guuuuuuuns!

Tja! Här sitter jag i min ensamhet och sjunger så fint. Jättefint. Snart är det dags för middag och eftersom jag inte orkat handla än så blir det potatisbullar med inget :b Eller jo, jag har en morot och lite mjölk ;) Men jag ska handla snart!

Jag hoppas att alla som sprungit j-cupsfinal och/eller daladubbeln är nöjda och glada! Jag hade gärna velat vara där, men jag kommer faktiskt imorgon och hejar :D Jag och Lovisa ska agera cheerleaders till Anna och Rebecka som ska springa 9,5 kilometer :) Jag ångrar nu att jag inte åkte på daladubbeln för nu kommer jag ju inte få gå på discot med norrlandsgänget. Vi har alltid mycket mycket kul! Min käre vän Snilsson från Umeå har lovat att disca för två, hihi ;)

Nu är det dags för film och mat :) Farväl! /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback