Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Farmstad?

Jag har blivit frälst. Eller nåt. Men jag har fixat en Farmville på facebook, den nyaste flugan i samhället. Men just nu verkar det inte så intressant, jag väntar på att mina strawberrys ska bli färdiga. Och sen ska jag harwesta mina soybeans. Sen fick jag en gift av Lovisa också, en rabbit. Det låter väl som ett kul spel? Höhö. Aja, dags att vara lite aktiv och göra lite labbrapport, som såklart kommer äga som fan! Vår grupp har höga ambitioner och då ska vi såklart ha MVG.

Tingeling! /S

Kommentarer
Postat av: jonssosonsons

farmville är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt!!! :P

2009-10-08 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback