Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tanken som räknas..?

Tänk om man kunde träna genom att bara tänka att man ska göra det och sen klart! Jag önskar att det var så just nu. För just nu funderar jag på om dom högre makterna där ovan gillar att bråka med mig. Kanske för att jag sprang i tisdags även fast jag borde kört alternativt? och för att jag då sprang i skogen i stället för på väg som är bättre för min stackars mage? jaja roligt var det i alla fall och jag kände inget efter så så farligt kan det inte ha vart =)

Idag skulle jag i alla fall vara duktig och gå till parkbadet och köra vattenintervaller istället för att följa med på medel-km med olgy. Medel som är så kul och så går det i tallehed också, går nästan inte att motstå. De var nääära att jag följde med ändå men så skulle jag ju va duktig idag. Så jag åker till parkbadet och så sitter det en lapp på väggen att dom håller på och bygga om simbasängen. WHAAAAAAAT!? (som figge skulle säga) Ofta dom bygger om basängen och just idag också. men men. Så dagens träning blev att cykla till och från parkbadet, oj oj oj va jobbigt de var;) Hämtade i alla fall ut mitt badkort nu :)

Det får bli lite hjärngymnastik ikväll istället haha. Och i morgon börjar vi inte fören klockan 12 så det ska bli en låång sovmorgon för mig :) naajs! / L

Kommentarer
Postat av: jonsson

sovmorgooooooon in my heart! <3

dock att man får ett meddelande av Telia kvart över åtta när man har sovmorgon till elva är fan ingen höjdare kan jag säga, kunde inte somna om :(

SE TILL Å BLI BRA I DIN MAGE, om de är den där förbannade muskeln som krånglar å håller på :P :)

ses i helgen hoppas jag!! PUSSSS /sarisen

2009-10-08 @ 17:37:58
Postat av: johanna

BRUUUUDAR,

ja, det närmar sig veeerkligen lite favorit i repris, därför borde vi snarast bestämma datum för återträff! Can't waiiiiit! Vi får ta ett snack nästa helg, för jag räknar med er i Falun :D

PUSS!

2009-10-08 @ 17:55:42
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback